ENG  POOL  GROUP

MOHANDES  ESTAKHR  GROUP 

گروه مهندس استخر
مشاوره  ،  محاسبه  ،  طراحی  ،  نظارت  ،  ساخت 
تعمیر ، بازسازی و نوسازی کامل پروژه های : 
استخر شنا : خصوصی و عمومی 
آبنما ، جکوزی ، مجموعه پارک آبی ، مجتمع آبدرمانی 
اتاق ماساژ  ، تونل مه  ، حمام سنتی  
سونا خشک ، سونا بخار ، سونا برف ، سونا نمک
در ایران و کشورهای همجوار 

سیستم گردش آب جکوزی چگونه کار می کند
جکوزی نام یک برند تجاری است. مانند کلینکس که اسم یک برند است و مردم برای توصیف دستمال کاغذی از آن استفاده می کنند. جکوزی می تواند به جت وان حمام درون خانه یا وان آب گرم که معمولا در حیاط خانه واقع است اشاره کند. در هر دو مورد، جکوزی به عنوان محیط آب گرم درمانی توصیف می شود، که معمولا شامل جت ماساژ آب درمانی می باشد. یک جکوزی درست مثل یک استخر کوچک کار می کند، که در آن تعادل شیمیایی آب (pH خنثی وآب ضدعفونی شده) حفظ می شود .آب معمولا حداکثر تا دمای ۱۰۴ درجه از طریق یک عامل گرمایی الکتریکی گرم می شود و عایق اطراف لوله ها مانند یک لایه ی محافظ گرمایی برای ثابت نگه داشتن دمای آب عمل می کند. سیستم گردش آب معمولا توسط یک پمپ بسیار کوچک یا دور کند یک پمپ بزرگتر دور متغیر به کار می رود. سیستم جت آب درمانی بر روی یک بوستر پمپ یا دور تند یک پمپ دور متغیر اجرا می شود. آب از چندین نقطه مکش در کف جکوزی، از میان فیلتر گذشته ،از طریق پمپ  به گرمکن فرستاده و سپس از طریق جت های بازگشتی و جت های آب درمانی به جکوزی بازگردانده می شود.
جکوزی دارای چندین جت است که آب/هوا توسط نیروی پمپ به بدن برخورد می کند تا از ماساژ لذت ببرید. در جکوزی آب توسط پمپ مکش می شود و از دورن فیلترها عبور می کند. این آب سپس گرم شده و با هوا مخلوط و از جت به جکوزی پمپ می شود. معمولا فشار در سمتی که آب از جت ها خارج می شود می تواتد بسته به میل شما افزایش یا کاهش یابد.
در جکوزی آب موجود در وان باید از آب شیر ورودی بیشتر باشد. آب ورودی آب گردشی است، کفشور حدودا بین پایه و لبه وان است . قدرت خلا پمپ، آب را به داخل پمپ می کشد، در حالیکه صفحه کفشور مانع از مکش اسباب بازی و انگشتان و بازوها به درون شیر می شود.
موتور پمپ با قدرت آب را از جت ها در فشارهای مختلف خارج می کند. زمانی که نیروی خلا ثابت بماند قدرت  جت می تواند مشخص شود. در بسیاری از جکوزی ها رینگ اطراف جت، آب جت را قطع و وصل و فشار آن را کنترل می کند.
جکوزی آب را گرم نگه می دارد و دمای آب می تواند متغیر باشد. درجکوزی های قدیمی آب درون وان با گذشت زمان سردتر می شود. برای افزایش دمای آب درون وان، جکوزی باید به آرامی تخلیه و دوباره با آب گرم پر شود.

با ما تماس بگیرید
تلفکس :     02143850311  -  02128421355  
خط ویژه :   02176704066

وبسایت
 ENGPOOL.IR
ENGINEERPOOL.IR
MOHANDESESTAKHR.IR
NAQIBSAZEH.IR
NAQIBPOOL.IR
MOHANDESPOOL.IR

ایمیل     ENGPOOL.IR@GMAIL.COM    
 همراه :     09121978874      09130137157       09163661255     
مدیر گروه مهندس استخر : مهندس سید محسن نقیبیان
آدرس دفتر مرکزی : تهران  ، میدان جمهوری ، برج اداری سهیل ، طبقه چهارم ، واحد 410
گروه مهندس استخر تحت نظارت و زیر مجموعه گروه ساختمان و تاسیسات نقیب سازه مجری مجاز استخر سونا جکوزی در ایران و کشورهای همجوار میباشد